2018. szeptember Vége lehet a humán call centerek korszakának?

Vége lehet a humán call centerek korszakának?

A Gizmodo nemrég megjelent cikke https://gizmodo.com/google-is-reportedly-looking-to-take-over-call-centers-1827379911 szerint a Google Duplex-hez hasonló, mesterséges intelligenciát alkalmazó asszisztensek fejlődése könnyen abba a fázisba léphet, hogy ki tudják váltani a humán call centereket. A cikkben elemzett Google Duplex nem csak remekül megérti a beszélt emberi hang értelmét, hanem válaszába olyan ’humanoid’ elemeket csempész, mint az ’…öö…’ vagy egyéb, beszélt nyelvre jellemző tulajdonságok.

A humán call centerek vége drámai hatással volna az irodapiaci keresletre is, mely különösen azokban a lokációkban csökkenne, ahol a call centerek, shared service centerek meghatározóak az irodapiacon: Közép- és Kelet-Európában, Indiában, Kínában.

Természetesen ez még csak egy vízió, de érdekességképpen elgondolkodtató olvasmány.

Üdvözlettel:

Magyar Telekom Nyrt.

T-ingatlan.

© TSM-VGO 2018

Powered by Yii Framework